Reklamy wideo trafią do wyszukiwarki Google'a?

25 lipca 2017, 11:47

Google eksperymentuje z automatycznie odtwarzającymi się reklamami wideo w swojej wyszukiwarce. Na ślad takich eksperymentów trafiła Jennifer Sleg z serwisu TheSEMPost



Google zwolnił

1 lutego 2008, 11:53

Google doświadczyło pierwszego od ponad 3 lat poważnego zahamowania wzrostu cen akcji. W styczniu staniały one aż o 20%, co było prawdopodobnie związane z kryzysem całej gospodarki USA. Wczoraj, po ogłoszeniu kwartalnych wyników, które zawiodły oczekiwania, doszło do 6-procentowego spadku ceny.


Wyobrażanie zapachu dźwignią reklamy?

24 lutego 2014, 15:10

Wyobrażanie sobie zapachu produktu (ang. smellizing) zwiększa chęć nabycia i skonsumowania reklamowanych produktów.


Setki milionów użytkowników Androida ofiarami cyberprzestępców

14 marca 2019, 12:58

Eksperci wpadli na ślad dwóch cyberprzestępczych kampanii, w ramach których zainfekowano ponad 200 aplikacji na Androida, a aplikacje te zostały pobrane ponad 250 milionów razy.


Pół miliarda strat YouTube'a?

7 kwietnia 2009, 18:00

Spancer Wang, analityk banku Credit Suisse uważa, że w bieżącym roku YouTube zanotuje stratę w wysokości 470 milionów dolarów. To olbrzymia kwota, a jeśli wziąć pod uwagę fakt, iż dwa i pół roku temu Google zapłacił za serwis 1,65 miliarda USD, to kosztował go on znacznie więcej, niż pierwotna cena zakupu.


Hasła o odpowiedzialnym piciu reklamują produkt, ale nie ostrzegają

4 września 2014, 10:22

Publikowane pod reklamami alkoholu hasła dotyczące odpowiedzialnego picia promują produkty, a nie zdrowie publiczne.


inkBOOK Calypso – nowe wcielenie popularnego polskiego czytnika e-booków i prasy

25 września 2020, 13:12

Na polski rynek trafił właśnie nowy czytnik e-książek i e-prasy marki inkBOOK – model Calypso. Urządzenie wyposażone jest w ekran E Ink o przekątnej 6 cali z płynną regulacją intensywności oraz barwy podświetlenia i zapewnia wygodny dostęp do najpopularniejszych polskich usług oferujących abonamentowy dostęp do ogromnej biblioteki cyfrowych książek (Legimi, Empik Go) oraz prasy (Publio)


Jak płacić za treści w Sieci?

11 września 2009, 17:54

Amerykańskie Stowarzyszenie Wydawców Dzienników poprosiło gigantów IT - IBM-a, Microsoft, Google'a i Oracle'a - o zaproponowanie metod łatwego pobierania opłat za treści publikowane w Sieci.


Microsoft i Yahoo! kontynuują współpracę

17 kwietnia 2015, 10:01

Microsoft i Yahoo! postanowiły kontynuować współpracę na rynku wyszukiwarek. Zawarta w 2009 roku umowa przewidywała 10-letni okres współpracy, ale po 5 latach każda z firm miała prawo do jej zakończenia lub rozszerzenia o nowe warunki. Koncerny wybrały tę drugą możliwość.


Pozycjonowanie stron. Wydajność witryny a pozycja w Google

23 maja 2023, 20:35

Pozycjonowanie to szereg działań, które na celu mają zwiększenie widoczności strony www lub sklepu e-commerce w organicznych wynikach wyszukiwania. W dzisiejszym, cyfrowym świecie, gdzie miliony stron konkurują o uwagę użytkowników, efektywne SEO jest niezbędne. W naszym artykule omówimy kluczowe czynniki wpływające na SEO, w tym kwestie dotyczące wydajności strony, na przykład metrykę Contentful Paint (FCP) i inne.Zapraszamy do zapoznania się z artykułem -agencja SEO/SEM 1stplace.pl.


Zostań Patronem

Od 2006 roku popularyzujemy naukę. Chcemy się rozwijać i dostarczać naszym Czytelnikom jeszcze więcej atrakcyjnych treści wysokiej jakości. Dlatego postanowiliśmy poprosić o wsparcie. Zostań naszym Patronem i pomóż nam rozwijać KopalnięWiedzy.

Patronite

Patroni KopalniWiedzy